torsdag 28 augusti 2014

Lite låg blir man väl,,,

Snart är det dags för Geadingakeppni.SM, 11-13 september.. .. SM:et jag skulle vara med på.. Lite ledsen är jag då jag anmälde mig tidigt, bokade hotell tidigt och var så förberedd mentalt men så gick Brana sönder. Det är ännu mer ledsamt då jag har läst att det är massvis som är anmälda och det hade varit superkul att vara med på en sådan stor tävling.. Jag har ju tävlat 2 år på Geadingakeppni.SM och var inkvalad för det här året också.

Nåja, det kommer flera gånger. Jag vet att jag hade kunnat tävla både vanliga SM och Geadingakeppni-SM det här året för vi har haft de poängen som krävdes men som sagt; det kommer flera SM.. Brana är friskförklarad och nu är det rehabilitering som krävs under vintern.

Men det är klart att det svider.. lite..

1 kommentar:

  1. Det viktiga är att vi får ha våra ögonstenar i flera år till. Det kommer många fler SM

    SvaraRadera