onsdag 27 december 2023

Andra nya isisen anlänt

 Nu har nästa inackordering dykt upp, ett sto. Varmt Välkomna!

Nästa gäng dyker upp i slutet av januari, då kommer ett sto och två valacker. 

Jag har börjat notera en förändring i stallet, bara lite men den är mycket välkommen. Stämningen är lite mer positiv, folk ställer upp mer, pratar mer, är mer glada. Det känns riktigt bra! För jag vill ju ha ett stall där man kommer med glädje och energi samt åker med glädje och energi. Det ska vara roligt att vara i stallet!! 

Själv sliter jag med det ena efter det andra. Det är hagar som pajar, automater som strular och saker som jag vill förbättra. Jag önskar att det vore sommar så jag kunde meka med allt, för det är en smula för kallt och för hårt för att göra något vettigt just nu. Nåja, jag hinner tänka och tänka om så allt blir perfekt när det är klart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar