måndag 13 februari 2023

Träning, Födelsedag, Stallkompisar

 Jamen vi fortsätter på temat träning!! Teo och jag tränar på men jag känner att han är lite ledsen/låg pga att han går själv i hagen. Det kommer snart en kompis som ska gå tillsammans med honom, så jag håller tummarna att detta hopsläpp funkar.  Men vi tränar på både ute som på ridvolt och det går ibland väldigt bra och ibland lite sämre, precis som det ska vara. 

Teo och jag tränade i mörkret på stallparkeringen.
Rätt bra ridplats men man ska ju egentligen rida på volten..

Det var min födelsedag också!! Inte för att jag är så mycket för att fira sådant längre, jag menar.. det är ju inte min prestation att fylla år, snarare mina föräldrars men det ska väl ändå firas. 50år blev jag också.. Firade lite hemma med föräldrar, kusin och moster - gott och mysigt 
Min flaggdag!! 

Sedan åkte jag till stallet för att rida på kvällskvisten och vad möttes jag av?? Jo, ett gäng sjungande stallkompisar, blommor, paket och en rosa fjäderboa :-D Och lite bubbel.. Vilka underbara stallkompisar!!

Vackra blommor, bok om yinyoga och mazariner, rosa fjäderboa. 
Känner mig väldigt bortskämd och omtyckt..
Och det var ju klart att jag tränade med Teo på ridvolten i min nya outfit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar