onsdag 19 juli 2023

Alltid en påminnelse-dag idag

 Idag kommer såvitt jag vet alltid vara en tung dag.. eller inte så tung men en minnesdag. För jag kommer aldrig ha en häst som min underbara Brana, hon kommer alltid vara hästen med stort H. 

Dels var hon allmänt galen, passade mig perfekt och dels så var hon underbar att rida. Det var hon som fick oss till Geadingakeppni-SM tre år på raken samt vi kvalade till FIPO-SM också vårt sista tävlingsår. Hon kommer alltid vara saknad, alltid vara den häst jag minns mest, alltid älskad. 

Undrar vart vi hade varit nu om hon inte hade fått senskada år 2014 och togs bort efter behandlingar, opereration år 2016-07-19.  

                                          Bästa underbara Brana från Marbodal, min guldprinsessa







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar