torsdag 20 juli 2023

Hejdå stallkompis och välkommen ny stallkompis

 Nästa helg flyttar ett riktigt energiknippe till person som bara tar för sig av livet och visserligen råkar ut för mycket också men jag tror det hör ihop när man kastar sig handlöst ut i livet och bara vill en massa saker. Hon har också blivit en riktigt god vän till mig. Jag kommer sakna henne mycket i stallet och även hennes mycket snälla häst med sin egna variant av personlighet.  Vår vänskap kommer inte sluta här men jag kommer inte se henne så ofta som jag vill vilket är väldigt tråkigt. Vi önskar dig lycka till med din nya gård du har köpt tillsammans med din familj. 

Och simsalabim får vi in en ny stallkompis direkt också!! Mycket roligt och jag tror att vårt stalls rykte börjar äntligen ge effekt.. För jag har haft många förfrågningar och t om en liten kö :-) Men nu kommer en ny tjej flytta in med sin isabell-valack samma helg som den andra hästen flyttar ut. Här går det fort minsann!! Vi hälsar henne varmt välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar