tisdag 29 augusti 2017

Anmäld till VÅR första tävling

Herrejösses!! Vad har jag gjort?? Jag har anmält mig och Teo till vår första tävling!!!

Engångslicens fixad, anmälan fixad.. Allt är betalt.. Nu finns det ingen återvändo.

Det blir stabila säkra Örnäs där allt brukar flyta på så perfekt med starttider och sådant. Där känner jag mig hemma och jag kan allt om allt där. Jag vet vad, hur, vart allt är och hur det alltid brukar flyta på så bra där. Plus det faktum att man får en exakt starttid när man ska rida in på banan.

En liten V5:a är vi anmälda till, med final (om vi nu kommer dit), den 23/9.

Hur var den nu??

  1. Valfritt tempo tölt
  2. Arbets- till mellantempo trav
  3. Mellanskritt
  4. Arbets- till mellantempo galopp
Urk.. redan nervös faktiskt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar