tisdag 12 mars 2019

Vädret, köket

Jag gillar inte det här vädret. Det går från varmt till kallt till ännu kallare och så blir det lera, slask och så ishalka. Antingen ska det vara kallt hela tiden eller varmt hela tiden - det här gör både min migrän helgalen samt mitt humör hamnar på sniskan eftersom när det nu är lite kallt, typ bara -2 grader så blir det så vansinnigt kallt eftersom det är så fuktigt också.

Detta påverkar förstår mitt ridhumör också. Vill helst bara stänga in mig i huset och vara, men hästarna ska motioneras så det är bara att ge sig ut.. Hade det varit lerigt hela tiden hade jag varit helt ok med detta men det här.. näää..

Antingen så här..
Men allra helst så här..

Köket pågår.. Pimpningen är snart komplett. Tapetserade rubbet i helgen och nu är det faktiskt "bara" fläkten kvar och bänkskivorna..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar