måndag 18 december 2017

Åsredovisning 2017

Det börjar närma sig årets slut och som vanligt så brukar man se vad man har haft för framgångar, erfarenheter, upplevelser..
 
Jag tittar bakåt och inser att jag har varit ganska "lagom" det här året..
 
Hästfronten har bestått av tölt.. Tölt tölt tölt och åter tölt. Hitta tölten m a o.
 
Många Peter-kurser på Marmatorp
 
En liten tävling som mer eller mindre var prova-på tävling för mig. Annars har vi bara tränat och tränat och tränat. Rätt mycket tränings-år.
Mycket handhästridning..
 
Ja, det har varit lite varghysteri också då en varg fladdrat runt både vid stallet och precis utanför mitt hem.
 
Hemmafronten har det skett desto mer..
 
En ny altan har byggts, underbart. Min favoritplats.
 
Ett nytt avlopp har installerats med BDT, ny toalett, ny sluten tank osv..


Jobbfronten har också varit intressant..  Låter denna bild tala för sig själv.. ja, det är en Blackhawk..
 
Annars har livet rullat på med familj, vänner, djur. Riktigt bra år faktiskt - har njutit i stora drag. Ser fram emot nästa år.
 



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar